Szanowni Klienci informujemy, że 22 października sklep będzie nieczynny.
Zamówienia złożone od dnia 21 października po godzinie 14:00 będą realizowane w poniedziałek 25 października.

Autoryzowany serwis

Wspieramy Cię na każdym etapie Twojego rozwoju. Zarówno podczas zakupu najlepszego sprzętu do pracy, jak i w kwestiach jego naprawy. Dlatego prowadzimy autoryzowany serwis.

Dobrze wiemy, że w podologii, gdy pacjent potrzebuje Twojej fachowej opieki, nie ma miejsca na przestoje. Gdy naprawa Twojej frezarki będzie dłuższa niż 14 dni roboczych, dostaniesz od nas frezarkę zastępczą.

Pamiętaj, aby przed każdym oddaniem sprzętu do naszego serwisu:
- wypełnić zlecenie serwisowe - pobierz zlecenie serwisowe
- wyciągnąć brudne filtry i worek z frezarki
- dostarczyć frezarkę bez kabla zasilającego

O zakończeniu prac naszego serwisu poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

PoradyPrzeczytaj nasze wskazówki dotyczące
technicznej strony użytkowania sprzętu


Zapoznaj się z regulaminem działania serwisu REGULAMIN


Do pobrania
Zlecenie serwisowe
Instrukcja obsługi frezarki Baehr A500
Instrukcja obsługi frezarki Baehr A800 A950
Instrukcja obsługi frezarki Baehr TEC A1200
Instrukcja obsługi frezarki Baehr TEC A2000 PREMIUM
Instrukcja obsługi frezarki Baehr TEC A700
Instrukcja obsługi systemy easy-clean
Instrukcja obsługi frezarki Baehr S1200
Instrukcja obsługi frezarki Baehr S2000
Instrukcja obsługi fotela Penta
Instrukcja obsługi fotela Omega
Instrukcja obsługi Baehr fotel Maxima
Ważne informacje i przydatne wskazówki Jupiter
Instrukcja obsługi Baehr lampy zabiegowe